امروز برگزار شد؛

تجمع بی‌سابقه یمنی‌ها برای بزرگداشت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص)

تجمع بی‌سابقه یمنی‌ها برای بزرگداشت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص)

مردم یمن امروز دوشنبه به منظور بزرگداشت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) تجمعات بی سابقه ای را در استان «صنعاء» و دیگر استان های این کشور برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مردم یمن امروز دوشنبه به منظور بزرگداشت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) تجمعات بی سابقه ای را در استان «صنعاء» و دیگر استان های این کشور برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، یمنی ها عمدتاً در میدان «السبعین» که از میادین مهم صنعاء، پایتخت این کشور محسوب می شود، تجمع کرده اند. آخرین گزارش ها حاکی از آن است که لحظه به لحظه بر شمار تجمع کنندگان در صنعاء افزوده می شود.

در همین حال، رسانه های یمنی اعلام کردند که مراسم بزرگداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) در استان های دیگر این کشور نیز برگزار می شود. در همین ارتباط، تجمعات بی سابقه ای در استان های مختلف یمن از جمله صعده و ذمار به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) درحال برگزاری است.

مردم یمن هر ساله با فرا رسیدن میلاد رسول خدا (ص) اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشت می کنند. حتی جنگ نابرابر عربستان سعودی و متحدانش علیه یمنی ها در طول سالهای گذشته نیز موجب نشده است تا آنها از پایبندی به این سنت دیرینه خود دست بکشند.

کد خبر 5330703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha